HTML

Helyesírás Bazzmeg!

Nem tudsz helyesen írni? Megtanítunk!

Friss topikok

  • Kúl: Aha, úgy szokott az lenni :D (2010.07.30. 12:32) 1) hejezés
  • Kúl: Én először megörültem, de aztán kicsit elkámpicsorodtam. Komolyabb hangvételre gondoltam. A fórumo... (2010.07.30. 12:30) Start!
  • pagesailor: @helyesírásbazzmeg: 1. Szerintem itt nem az én intelligenciámról van szó. Lévén a többi posztodban... (2010.07.29. 01:54) 3) Nem iszoK hanem iszoM

Linkblog

Archívum

Start!

2010.07.27. 01:01 helyesírásbazzmeg

Rettenetesen idegesít, hogy a kommentelő pajtások nagy része szarik helyesen írni, mert egy tahó paraszt. Összegyűjtjük a komolyabb hibákat és leégetjük a gazdát!

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://helyesirasbazzmeg.blog.hu/api/trackback/id/tr722178963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

w3 2010.07.27. 14:20:51

Rettenetesen idegesít, hogy a kommentelő pajtások nagy része (IIT NINCS VESSZŐ, UGYE...?:)) szarik helyesen írni, mert egy tahó paraszt. Összegyűjtjük a komolyabb hibákat és leégetjük a gazdát!

helyesírásbazzmeg 2010.07.27. 14:22:23

@w3: Érdekes meglátás, én tennék.

Shogo · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2010.07.27. 14:27:24

Ha nagyon kukacoskodni akarnék:bazzmeg helyett baszd meg. :)

Haibane 2010.07.27. 14:28:10

ott pedig nagyon nincs vessző kedves nyelvtanbazzegelő. Tessék először a saját portán rendet tenni... amúgy engem is idegesít a rossz helyesírás, de ez a módszer nagyon nem vezet semmire sajnos :s

helyesírásbazzmeg 2010.07.27. 14:30:07

Rendben, közvélemény nyert!

epsilonx 2010.07.27. 17:45:26

@helyesírásbazzmeg: Te, ugye tudod hogy ezzel a bloggal senki sem fog jutni sehova? Aki nem tud írni, éppen őt érdekli a legkevésbé. Akit pedig zavar (többek közt engem is), az már az adott komment olvasása közben leírja az analfabéta illetőt.

Tisztelettel.

Egyébként ha keresnél valami jobb témát, amiről blogolhatnál, biztos szívesebben olvasnám, mint ezt. Ha fel akarom magam húzni, elolvasom az Appleblog-ot, nem kell ide még egy ilyen is.

Azért hajrá.

Kúl 2010.07.30. 12:30:45

Én először megörültem, de aztán kicsit elkámpicsorodtam. Komolyabb hangvételre gondoltam. A fórumokon megszokott az ilyen szarság, engem speciel már csak az abszolút hibás "mondatok" készítenek ki, olyankor szóvá is teszem.
Ha ennyire foglalkoztat ez a téma, inkább a hivatalos oldalak elírásaival foglalkozz, bannerekével, etc. Azzal pedig egyetértek, hogy legalább tudj helyesen írni, ha egy ilyen blogot akarsz futtatni :P A magyar nyelv jelenleg eléggé változóban van, ahogy az összes többi is. Ez van, amerikaiasodunk. Na jó, igazából csak a Zinternet miatt van. Lehet, hogy nem túl nyerő MA elkezdeni ezt. Azért sok sikert. Ha eszembe jut, benézek.

U.I.: A nevedben én értettem az iróniát elsőre is :D
süti beállítások módosítása