HTML

Helyesírás Bazzmeg!

Nem tudsz helyesen írni? Megtanítunk!

Friss topikok

  • Kúl: Aha, úgy szokott az lenni :D (2010.07.30. 12:32) 1) hejezés
  • Kúl: Én először megörültem, de aztán kicsit elkámpicsorodtam. Komolyabb hangvételre gondoltam. A fórumo... (2010.07.30. 12:30) Start!
  • pagesailor: @helyesírásbazzmeg: 1. Szerintem itt nem az én intelligenciámról van szó. Lévén a többi posztodban... (2010.07.29. 01:54) 3) Nem iszoK hanem iszoM

Linkblog

Archívum

2) ujat

2010.07.27. 14:17 helyesírásbazzmeg

Idézett hozzászólás: 

akkor most mi van? 2010.07.27. 13:53:07

A cserélhető aksinál nem feltétlen az a szempont, hogy az ember viszi magával a tartalékot (persze az se rossz, ha egyébként fél napot bir kis a cucc akkor délben be lehet tenni a tartalékot amivel elmegy estig és nem egy laptopaksit kell hurcolni, hogy egy ora alatt visszatöltse az ember a lemerültet, mindezt persze roppant dizájnosan) hanem az, hogy ha kezd gyengülni az eredeti aksi, akkor lehet bele venni ujat. Ne felejtsük el, hogy egy li-ion aksi 3-500 töltési ciklust bir ki. Egy régi telefonnál ami "5 napot birt és még ma is ennyit tud pedig sok éves" azt jelentette, hogy 5 naponta töltés, vagyis az aksi elméletben 4-5 évig birja. Egy olyan telefonnál, amit alapbol naponta tölteni kell, ez a 3-500 cikus összejön egy év alatt és csereéretté válik az aksi.

 

Itt találtam:

http://appleblog.blog.hu/2010/07/27/tanker_az_iphone_hoz#c10571257

akkor most mi van? nevű felhasználó is csatlakozott a szarok helyesen írni klubba!

 

Helyesírás Bazzmeg!

Te is olvastál valami kegyetlen baromságot?

Küldheted ide: helyesirasbazzmeg@indamail.hu

 

 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://helyesirasbazzmeg.blog.hu/api/trackback/id/tr82179921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stivanleroy · http://napilajk.blog.hu/ 2010.07.28. 08:33:45

Plusz: akkumulátor --> akksi. Nem aksi. Oksi?
Bocs.

helyesírásbazzmeg 2010.07.28. 22:48:09

@bigyobogyo: Nem tud helyesen írni, ennyi. Én javítottam.
süti beállítások módosítása